sista dagen på sommarlovet :(

simon kom till mig imorse, sen kom även jennie lea ante,
så ah dagen har tillbringats med dom.
chillat rätt skapligt, fint!


imorn börjar skolan igen, åttonde klass för andra gången..
om jag ska vara ärlig är jag så jävla nervös att jag snart spyr.
inte för nya klassen eller sånt, men för att jag ska bli en besvikelse ännu ett år.
jag är rädd för att hamna i massa bråk hela tiden igen, att inte kunna koncentrera mig
eller sitta still, att inte orka sitta kvar och göra det jag ska.
att inte orka gå upp på morgonen och överhuvudtaget gå till skolan.
jag är rädd för vintern, då kommer alla dåliga känslor tillbaka och jag är rädd
för hur långt jag kan gå när tankarna inte är klara.
jag är så jävla rädd för att misslyckas.

snälla låt mig klara det nu, det var flera år sen jag gjorde det
låt mig visa att jag kan. slla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0