låt.mig.sova

något monster hade satt på larmet på min mobil,
så det börja tjuta rätt fint runt niotiden sådär, TACK FITTA.
fast jag dödade tjutandet genom att bjuda på en åktur in i väggen för min söta mobil, hihi.
aja.

ska fixa mig lite snabbt, sen dra till stan & fixa present till mylove som
får knulla anytime, anywhere på tisdag!

seeeeen sticker jag till ankarsrum med lite gött folk, "fiskar kräftor" osv,
uknow. men finns på mobilen för er som har mitt dyrbara nummer, eh-he.

nu måste jag skyndaaa, pusshejjjjjjjjj



haha, några bilder från jennies födelsedag förra året ;)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fint språk du har här i bloggen :S

2010-08-20 @ 12:19:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0