har bloggat dåligt dom senaste dagarna,

men jag har knappt varit hemma under den senaste veckan.
onsdag eller ngt sov jag hos jennie med henne&josse, go natt med folk o dricka iaf hah!
sen fest & sov hos fång nån dag oxå it.
fredag åkte jag mammis & systrar till kalmar, så på kvällen var vi med selma ett tag,
fint somfan vare, men ont i röven..haha ;)
kom hem lördag, då blevre festa o ha oss,
jesper o dennis tyckte att vi skulle sova ute, fuuu, gick till jesper runt 5-6 på morgonen -.-
igår var vi mest inne, sen sov jag&simon hos jesper.


är sjuk som jag vet inte vad, har världens jävla feber om nätterna, det är fan inte gött kan jag lova..
plus halsfluss eller något, knarkar glass & panodil för att halsen inte ska svullna igen helt.
och ja, jag tycker synd om mig själv.


this kind of feeling..


Kommentarer
Postat av: josefine

haha fyfan, måste vi verkligen göra om ass!

hela natten, typ döda människor :o

<3

2010-08-16 @ 18:53:38
URL: http://juusefinejansson.blogg.se/
Postat av: Selma

Ja det måste vi absolut gumman <3

2010-08-16 @ 19:02:35
URL: http://selmakaharevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0