grattis till världens finaste vän, syster, hela mitt liv!



finns inte ord att beskriva hur mycket du betyder för mig jennie charlotte åkerström,
så många tårar som runnit av lycka, för det faktum att jag har dig vid min sida.
så länge jag kan minnas har du varit min andra halva, den absolut viktigaste delen i mitt liv,
och jag tänker kämpa för att det ska förbli så.
jag skulle utstå precis vadsomhelst för din skull, och jag har ju en evighet på mig att bevisa det.
- det är du & jag mot världen i detta liv, in i döden, och vi ska gå hand i hand in i nästa liv.
vi delar början, och vi delar slut, men viktigast av allt så delar vi precis allt därimellan.
att se dig skratta och må bra är det bästa jag vet,
det är de största anledningarna till att jag fortfarande vaknar varje morgon med ett leende på läpparna.
att vi för första gången sen vi var 1år ska gå olika klasser, det kmr inte ändra på ett skit,
det är izabelle&jennie no matter what.
du är det bästa som någonsin hänt mig och det hoppas jag du vet om,
släpper dig aldrig!
även om allting inte jämt blir som man tänkt, så hoppas jag verkligen att din dag blev underbar,
för det förtjänar du mer än någon annan.
det är med stolthet jag säger grattis min allra bästa vän
jag älskar dig över allt annat min pärla!

Kommentarer
Postat av: jennie åkerström

aw, blir alldeles tårögd.

du är min bästa vän sen ett år tillbaka och så kommer det alltid förbli, vad som än händer.

står jämt vid din sida och håller din hand, tro mig, jag släpper den aldrig.

varje dag jag vaknar är jag lyckligast, för jag vet att jag ska få träffa och bara veta att jag har välrdens bästa vän.

du gör mig så otroligt glad, du gör mig lycklig.

hand i hand livet ut, izabelle och jennie, det är så det ska vara.

jag älskar dig mest världens bästa finaste izABELLE<3

2010-09-02 @ 09:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0