frågor & svar. (älskar sånahär fina läsare!)

lizah :) om lee carr - rain ♥:
först vill jag bara säga att jag älskar din blogg, tycker den är fin, bra och du är värsta..grym.
har några frågor heh, hoppas du orkar svara!

1 hur gjorde du looken på bilden? såg fler bilder på din bdb, tycker den var så himla snygg/fin! berätta gärna hur du fick till sminket & håret sådär. (kan du inte göra en kategori med "look-a-like"? skulle vara urnice!)

2 gillar du att använda mycket smycken osv, isåfall vad för smycken?

3 vad får du inspration från?

4 har du opererat läpparna & kindbenen? tkr båda va så jäkla snygga :$

5 köper du ofta nya kläder?

6 vad har du för storlek i kläder? verkar som mkt är stort på dig :p

ska avsluta med att säga att jag tycker du är så himla vacker, nog den finaste tjej jag sätt ärligt talat. jag är så himla avundsjuk på dig ska du veta, och det är många av mina vänner oxå! (dom läser oxå din blogg)
tack på förhand :)


svar;
så himla sött, tack så jättemkt!
1. lite jobbigt att förklara hah, men lovar att göra om det och ta bilder steg-för-steg och lägga upp senare! och jovisst, det kanske jag kan göra faktiskt, då får jag ju något nytt i bloggen

2. haha jovars, det gör jag verkligen, är galen i smycken. armband ser ni nog att jag älskar, men ringar är jag beroende av att ha på mig, tar endast av när jag badar/duschar/sover!

3. jadu, jag vet inte riktigt. tar väl in lite ideér från allt möjligt och drar ihop till något

4. nej det har jag inte, haha. aw va gulligt, men det är nog bara att de framhävs mer av sminkningen oså

5. nja..beror på vad som är "ofta" för dig? köper väl något plagg då och då. eller ah, byter nästan ut min garderob efter årstiderna, men sparar en del oxå såklart!

6. 34-36 har jag nu. haha det är eftersom jag hade betydligt större kläder för bara något år sen, var lite mer av en..heffaklump, hahah. men jag köper oxå kläder som är större eftersom jag tkr det är skönt
massor kramar & pussar till dig! (och glöm nu inte att hålla utkik efter "look-a-like" sötnos ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0