fin kväll med fina människor :)

dennis rasmus agnes jennie anna pröjse gjorde kvällen!
orkar inte skriva mkt mer om det, men gött vare iaf

har precis käkat risifrutti höhö,
nu funderar jag på att skära av benen eftersom växtvärken gör mig psyk..
(=jag växer frtf, suck on that!)



släpper dig aldrig, du är det absolut bästa jag har älskling.
du ger mig ork att resa mig efter varje fall,
vilja att kämpa även i dom värsta stunder.
utan dig tänker jag inte ta ett enda andetag,
för det är inte värt att andas, om du inte drar in samma luft.
jennie charlotte åkerström, jag älskar dig mest av allt.


Kommentarer
Postat av: jennie!

aw :')

jag älskar dig mest izabelle thörner,

jag skulle aldrig kunna leva utan dig för du gör så att jag lever.

vi har gått igenom allting tillsammans, gråt skratt och tårar.

jag lovar dig att jag aldrig kommer lämna dig,

bästavänner till döden och livet efter döden.

vi kämpar tsm, du är bäst<333333333333

2010-08-09 @ 11:31:31
URL: http://jennieakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0