du vet nog själv vilken fittig människa du är.


Fuck allt jag sa
Fuck allt som var bra
Och skillnaden som går att se från igår till idag
Du skrämmer mig, jag kanske aldrig kände dig
Jag känner ångest över att jag någonsin lärde känna dig.
Är du den här personen så förtjänar du fan ingenting
Tusen chanser men dom tjänade ingenting till
Du gör som du vill och skiter i vad andra känner

Skiter i vad alla säger om att skaffa andra vänner
Skrattar åt alla jävla rykten i starten
Vill inte se ett skit från våran tid tillsammans,
tycker synd om bruden om du någonsin lyckas skaffa någon annan
Du kanske bättrar dig, men det väntar att se
Tills vidare så ställer jag frågan, vad fan tänker du med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0