det är helt sjukt hur trött jag blivit dom senaste dagarna?

aldrig i hela mitt liv att jag kommer orka gå till skolan på tisdag, puuuuuuuh.
en till omgång åttonde klass dessutom, k-k-k-ääämpigt.
men dom lät mig iaf gå i klassen jag ville! (dom vet att jag gör som jag vill ändå;) )
aja nog om skolan, blir ju ännu tröttare.

min hals har börjar leka tuff igen och försöker övervinna alla tabletter jag trycker ner,
men fan det måste ju bli bra, imorn är det ju a-rum och ute hela natten som gäller,
och lördag fest..får väl anstränga mig lite hårdare för att bli frisk nu.



ska försöka fixa min bärbara data nu samtidigt som jag kollar på mannen,myten, legenden;

SVAMPBOOOOB

Kommentarer
Postat av: ida

ska du börja i 8N? :)

2010-08-20 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0