där rök min äggmacka :(

jag är såhÄäÄäääÄr jävla sugen på en äggmacka,
drar mina slöa ben ner till kylskåpet o IASDJOGKIAJLV fel ägg. fett sur.
så har ringt och skällt ut mamma för att hon bidrar till att plåga hönsen,
så hon ska köpa rätt ägg nästa gång lovade hon..
HURSOMHELST FÅR JAG INGEN JÄVLA ÄGGMACKA!
brb gotta cut myself



NU SKA JAG FAN DRA IGÅNG LITE NICE MUSIK O DANSA ASSET AV MIG SÅ FUCK U

Shakira – Hips Don't Lie (featuring Wyclef Jean) - En Español
Shakira – La Tortura
Britney Spears – Toxic
Teriyaki Boyz – Tokyo Drift
Kat DeLuna – Push Push - Spanish Version

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kan vara så(aa)

Men vi får snacka om det ;)

Love u

2010-08-19 @ 14:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0