bara för att

Sommarlovs testet !

Har du druckit tills du har spytt? nej, spyr aldrig
Sårat någon ? mjo
Förlorat en vän ? till o från uknow
Träffat nya människor ? troligtvis
Kysst en främling? /
Tagit droger ? noway
Haft en sommarflört ? fular mig mkt mene ah
Gråtit ? yes
Skrattat tills du har kissat på dig? inte långt ifrån ass
Tältat? tror ja inte, men fredag i arum hah!
Varit vaken hela natten ? jao
Solat ? sjklart
Badat ? yeman
Haft ett förhållande ? ah
Gjort dig riktigt illa ? vene haha
Gjort några nya piercingar/tatueringar ? nej :[
Läst en bok ?
Skickat fel sms med flit ? hah nej?
Suttit vid datan hela natten ? vene
Näckat ? klart!
Solat naken ? hah tror jag inte
Fått utegångsförbud ? impossible
Sagt "Jag älskar dig" och menat det ? ja
Sagt "Jag älskar dig" och inte menat det ? unserious
Varit i slagsmål ? haha inte seriöst va jag minns
Pussat någon av samma kön ? ja
Sjungit högt på ett berg ? haha har jag säkert
Kysst någon i regnet ? dono, maybe
Kysst någon i skogen ? jag lägger inte ställen på minnet -.-
Kysst någon du inte borde ? jovars,
Tappat rösten ? HAHAH JAAAAa, låter som en bäbis sen blire tyst :[
Varit på festival ? vis oså bara, trorja xd
Gått upp i vikt ? nae
Gått ner i vikt ? m
Brännt dig ? hah m
Fått en ful bränna av t.ex. kläder/smycken ? ja ;o
Varit utomlans ? våras!
Gjort ett bra köp ? klart
Tagit upp kontakten med en gammal vän ? minns jag inte xd
Haft skade glädje ? oooja, hela tiden!
Sovit under bar himmel ? yeye
Vad kommer du sakna mest ? få sova hur mycket jag vill!
Har du svarat ärligt på alla frågor ? yeman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0