2 september

Inte orkat blogga, ehhe (a
iaf.

skola idag, kunde dock inte sova alls inatt,
så har inte sovit på ett dygn, bra jobbat izabelle (y
gick hyffsat i skolan, jag o duktig ehhe
tog bort stygnen i ryggen hos sköterskan, aj somfan!
(men får nu äntligen duscha hela kroppen samtidigt, LYCKA)
hatar min lärare :o elak somfan
somnade, blev väckt, somnade, blev väckt, lacka sönder
ehhe
cpryck nu typ, så jävla trött. ajje

jag jennie agnes gick hem till mig efter skolan,
dit kom även sally ;*
damp & snack, kul som alltid
hem till sally en stund, sen skulle hon o agnes rida
jag och jennie drog coop,
tänkte dela på en rulltårta
bara för vi hade lust ehhe :d
vi käka halva, sen höll vi på o spy, shit
hem till mig, tog masssssa übersnygga kort o hade dt allmänt bäst!
p u s s !



<jennieiizabelle> DUVET
ehhe bugg så hela bilden inte syns :( det står "girls just wanna have fuN", inte fu -.- xd
hinner inte lägga upp alla bilder, gört när jag har tid ist :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0