stjätte oktober.

doktorn direkt på morgonen idag,
tvingades dit för att få hjälp typ.. -.-
dom tog tio rör med blod från mig,
så jag blev yr och förjävla trött
+ att min handled blev fuckad
tortyyyyyyyr fan
aja, bara det blir bättre så äre väl okej,.

skola efter det,
och brandlarmet gick ytterliggare två gånger idag
- jag haaaatar verkligen det ljudet! :(
blir seriöst livrädd varje gång, galet.
slapp sista lektionen, så va med lite folk
medan jag väntade på amanda§
sen var jag med henne hela dagen,
och det kunde omöjligt blivit finare!
myyycket snack hela dagen, fika osv
izabelleamanda+kvantum=sant, HAHA
seriöst underbar dag med underbar tjej, älskling!
puss


Kommentarer
Postat av: Emma

vf hos doktorn ? :(

2009-10-07 @ 08:02:32
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: Amanda

fiiiiiiiin dag !§

vi och vårat fina kvantumhäng på 2h :)

du är finast tjejen!

älskar dig :)

PUSS <3!

2009-10-09 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0