nionde oktober.

min blogg har typ lekt cepe eller något, kom inte in på den förut.. ;s

aja, igår var jag med jennie annie filip rasmus agnes elin
trorja iaf? xd bra minne jag har, gash.
skitsamma :D

idag försov jag mig, sen när jag kom till skolan så var dom på VO och hade idrott
orkade verkligen inte gå ända dit osen tbx, så stannade på skolan och va med lite folk
fick vääärldens värk i huvudet och magen, +att min sömnbrist mobbar mig totalt
så ah, gick hem och har sovit ett tag, vaknade precis nu :)

blir att va med några sen trorja,
jennie & annie sover här inatt, så blire linköping imorn!
puss

kan absolut inte sluta lyssna på ulrik - en vanlig dag,
är helt kär i den låten alltså (a)  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0