femte/oktober/tvåtusennio.

först skooola, o det var ganska, eh, chill ? (y
missa första lektionen, sen missa ja väl en jävla massa mer,
dags o klara skolan nu izabelle? jag skaaaaa, ehhe good luck, yesbox.

slutade tidigt, typ, väldiiiigt tidigt :D
jag o jennie skulle vänta på agnes filip rasmus,
brandlarmet blev klickkkk't två gånger.
kissa nästan på mig, så jävligt ljud. huehue ;))
när mongohuvena sluta, så drog vi ner till stan, trorja.
sen konfa 16.00, filip och rasmus blev utslängda. 
jag jennie agnes fick bullar :D
fast domdär människorna, dom va fan galna, så vi gick.
oså, jaa. drog o mötte mupparna igen, kallt ute! :(
mötte oskar, och den pojken är så jävla lost man kan bli,
jag va veeeeerkligen tvungen att kissa sen alltså,
kunde knappt andas så mkt ja garva.
19.00 kom jag på att ifk-gais började, paniiik!
fick sitta hemma hos agnes o kolla live i mobilen, socialt jagvet :))
seen fick mamma hämta mig så jag kunde kolla resten hemma,
vilket jag gör just nu (STÅR ETT LIKA, KOM IGEN FÖRHELVETE GÖTEBORG<3!
så byyye hörs efter ;D
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0