Dåligt humör
På Grund Av
Dålig dag

Startade dåligt
Så jag "tvingades" göra något dåligt,
något det troligtvis kmr snackas mycket om imorgon,
för mycket.
Men orken att  bry mig om tomt snack som går runt,
försvann för länge sen.

Var med fina människor,
jennie filip rasmus markus .
Dom gjorde, såklart, det hela lite bättre
lite . . .
Aja skitsamma med allt
nu ska jag sova
godnatt


 glada bilder gör bättre humör


why so serious? 8D


hur cool är inte jag då? ;o
god daaaamn, jag är eran idol fifan :D


finaste underbaraste snällaste sötaste roligaste galnaste
helt enkelt bästaste


Kommentarer
Postat av: FELICIA

vad söta!

2009-10-28 @ 12:03:21
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0