28 oktober.


justin bieber är såhääääär braaa och såhäääär fiiiiiiin !

jennie kom till mig, och jag var feeeeeett trött vill jag lova (y)
aja, vi skulle iaf färga mitt hår ljusare
dock så blev det heeeeelt missfärgat, såg ut som en tigerkaka :o
haha, va tvungen att använda jävla sprayblond :(
ser iaf bättre ut, fyfan skulle fotat hur jag såg ut innan.. xd

iaf, sen sminkade jag jennie bara för det är så kul :)
drog till willys och köpte dricka, sen gick vi till breviksplan
för o möta calle calle & jonsson
dom skrämde typ ihjäl oss (y) xd
hem till jonsson, skulle kolla på Johan Falk ,
fast alla satt mest o garva
seriöst typ skönaste människorna xd
sjuk kul vare iaf :)

puss !



syns inte så bra på bilden, men ljuuuuuust är det iaf (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0