27 oktober


ääääälskar låten!

igår blevre jennie filip rasmus,
jag & filip kolla typ film medans dom andra nörda data ;p
sen gick alla o mötte agnes & sally trorjag ? xd
kmr inte ihåg så mkt vad vi gjorde haha
men ah, jennie sov hos mig! :)

idag var jag med bästaste jennie ;*
vi hade tänkt åka till kalmar, men blev inte så :(
latade oss somfan, sen gick vi ut och fotade lite
drog bort till willys, köpte en kokosnöt och splasha, så jävla äckliggggt
mötte agnes & elin, men då drog jag hem
är typ sjuk -.- men skitsamma,
man kan inte stanna inne när det är höstlov förfan!;)

jag är duktig och gjorde ngt damp med headern, så gjorde en ny haha (a)

slänger upp bilderna vi tog idag, och som vanligt klickar ni på dom för att se större (y
(mobba inte dom 3456 bilderna som hon tog på mig, tackkkk!)

          
   
     


Kommentarer
Postat av: victoria

tyckte ialf att headern va fin och jag gillar din design skapligt mkt! :o

rosa leopardmönster GRRRRRRR :D

<3

2009-10-28 @ 19:13:16
URL: http://vvictoriaaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

tävling på min blogg! :)

anmäl gärna!

2009-10-28 @ 19:16:34
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0