tionde oktober.

lindköping med jennie annie mamma idag!:)

trots onödigt tjafs i början så slutade dagen stämplad som helt awsome !;)
sprang runt i massa affärer så jag är trött somfan nu vill jag lova

jag köpte;


x vinterjacka från Lindex, 799:-
tog strl L eftersom M var så himla kort i ärmarna
dessutom är det mysigt med för stora jackor hihi :)
varm och skön, inte sådär rak och stel som många är
kmr användas mycket nu när det börjar bli kallt!





x tre par skor från Skopunkten (hittade bara bild på ett av paren på deras hemsida);
dom på bilden, "Fluff" 249:-
stora i strl tyckte jag, så strl 37 blev bra
finns bara ett ord för dom; m y s i g a !

"izabelle high micro city" 599:-
helt underbart svarta, snygga (och sköna!) stövlar i mocca
strl 39 i domhär. kommer absolut lägga upp bild på dom senare!

"Smilla snör" 399:-
vita stövlar, fodrade.
strl 38 i dessa, haha olika strl i alla!
men iaf jättesköna och jättesnygga stövlar, bra i vinter tror jag



x Strumpbyxor från Lindex, 129:-
fanns inte i min strl, så fick köpa i något större trorja (hittar inte lappjäveln haha)
mörkgrå, mjuka, mysiga och snygga!



x Munktröja från Bikbok, 199:-
lila, stor (M, stora i strl) och helt underbar fan



x Jeansleggins från Bikbok, 199:-
ganska mörkt blåa i 95% bomull, snygga oallt
vetinte strl eftersom kvittot är borta och det inte står inuti, haha


hade tänkt lägga upp bilder, men jävla annie tatta min kamera hihi
(lägger in dom få bilder jag tog när jag kan)

nu ska jag åka och sova hos bästaste jennie,
sen imorn ska vi vara med filip och rasmus
gissar på att det blir fint :)
puss


Kommentarer
Postat av: allis

hur mycket pengar hade du med dig ?xd

2009-10-10 @ 22:19:23
Postat av: aannieduvet ;*

haha, du ska få kameran,

det är ju bara du som är glömsk :D

2009-10-12 @ 07:26:35
URL: http://anniiengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0