damn folk?



finns så mycket man vill säga,
men som aldrig blir sagt.
kanske har man inte modet,
eller kanske vill man inte såra någon.
finns så mycket man vill göra,
men aldrig gör.
kanske vill man inte chansa,
eller kanske tror man inte att tiden räcker till.
finns så mycket som har hänt,
som man aldrig velat.
kanske var det bara misstag,
eller kanske gick det helt enkelt fel.
och istället för att dö med känslan att man hunnit med allt,
dör man med ånger över saker man gjort.
ni är likadana allihop,
är glada över så mycket, men sen händer en sak,
och ni låter hela era liv rasa samman.
ni skulle enkelt ha klarat av skiten,
men istället får ni dö med ånger,
och tankar om att "dom där var idioter" blablabla.
man gör val i livet, allt du gör är dina egna val
visst, folk kan försöka tvinga dig till saker,
men det är trots allt ditt val om du låter dig tvingas eller inte.
jag går min egen väg, låter mina tankar bli hörda,
mina viljor genomförda, och slipper dö med ånger.
klart jag ångrat mycket saker, men orkar inte det nu.
saker som hände igår, ska jag inte låta påverka imorgon
ska ta varje dag som den kommer, hinna leva på riktigt
ni får leva hur ni vill, dö hur ni vill
men man lever bara en gång,
och jag tänker åtminstonde dö med en utmattad känsla
och tanken "härligt, fan jag hann ju!"




nu ska jag dra till sally, ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0