29 oktober -piiiigg!

hade aaaaaningen svårt att sova, så vid klockan 06:00 gav jag upp totalt
gick och hämtade en kopp te, gjorde hårinpackning, hällde upp ett fotbad,
och satt på The princess bride ♥ .
Eftersom jag ändå inte hade något att göra,
så har jag snart kollat klart filmen...
för andra gången idag (den är så jävla bra!)
»Nu ska jag hämta en ansiktsmask, lite mer te och kolla klart filmen :)
hih, puss !




tyck att jag har helt weird smak,
men Westlay(Cary Elwes, som är skitful nu :( ) är helt sjukt snygg!
förjävla fult hår, men fett snygg är han ♥(a


"As you wish"
ääääääälskart, vene varför, så jävla gulligt eller fint eller ngt



"Buttercup discovers the identity of the Man in Black..."
(står så i beskrivningen eller va man säger haha ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0