-

» I vilket program har du gjort din header,
och behöver man vara väldigt "datanördig" för att kunna göra liknande?
-den har jag gjort i Picasa3.
-hah nej, det är ett ggörenkelt program

»
Sen undrar jag hur du gjort din bakgrund, leopardmönstret?
är ganska ny och råkade se din bilddagbok, så kollade din blogg såklart och så..
ja, beöver hjälp. tack på förhand!

-det är någon bild jag hittade bara, min förra bakgrund bara försvann oallt,
så fick ta första jag kom på bara.

»
vad har du för bhstorlek? ;)
har glömt serru höhö
du sa att du svarar på ALLT,men hahah du kmr inte våga bellaaaa :D
-65 E, har jag.
varför skulle jag inte våga svara? :)

»
vem är du ihop med? hur länge har ni vart det?
-filip.
-sen 8oktober

» är du oskuld?
- ja, det är jag :)

»
Läser du någon storbloggares blogg?
(t.ex kissie, amandavardet, foki, kenza osv)
-ja det gör jag, jag läser foki & kenza.
-kissie och dom andra kollar jag bara på när jag behöver skratta

»
Läste på din bilddagbok "älskar hösten!" , hur kan du göra det? :O
det är ju ba kallt o massa, euuuw!
-HAHAH. hösten är mysig, och fin oxå.

»
hur många har du haft sex med?
-ingen :)

»
hur många har du strulat med?
-vene, typ tio

» har du strulat mä en tjej nån gång?? ;)
-haha ja

»
har du varit otrogen ngn gång?
-ao..

»
har du fått ngn annan o va otrogen med dig, mot ngn annan?
-fan va sega frågor. ja

»
vad är din största rädsla ?
» varför är du så rädd för dä??
-mörker.
-för då känner jag mig ensam,
och det är den värsta känslan som finns.

»
finns dä nån kändis som du typ, "avgudar" elr?
-alltså, avgudar vet jag knappt vad det betyder haha xd
men jag älskar marshall mathers och ifkgöteborg,
skulle nästan svimma om jag träffa ngn av dom.

»
hur mycket väger du?

-jadu, det vet jag inte.
tjejer är alltför beroende av vikt tkr jag,
men jag har viktigare saker än o klaga jämt ;)

»
hur lång är du?
-163 cm ungefär

»
vilka är dina bästa vänner?
-jennie åkerström, annie engström, agnes hult och min mamma.

»
hur många gånger har du varit kär?
» och i vilka?
-innan filip, vet inte faktiskt

»
Varför kan du inte vara öisare som jag?
-för öis är kassa robin :)
nemen jag älskar ifk, kommer alltid göra!

»
Vem är din Bästa Vän utanför Västervik?( Utom släktingar)
-haha du vill att jag ska säga dig robin, och det är nog så oxå :)

»
känner nte dig men du verker vara en sån bitch men du kanske bara är
lite katig men jag tror inte att du är så mot dom du känner? eller?
-haha okej. nej mot mina vänner håller jag inte på o kaxar,
dom är ju det värdefullaste jag har wtf?
finns nog många andra som tkr att jag är bitch för att jag bråkar mkt,
men dom tänker inte på att dom är likadana själva.
antar att den åsikten egentligen är från person till person,
och jag tkr ju vad jag vill, så jag låter andra göra detsamma :)

»
är du typ rik lr?
shoppar massa kläder o skor, o skaffar nya saker te ditt rum o massa jue
-hah nej det är jag inte, har normalt med pengar.
alltså, det är inte ofta jag köper massa kläder, men när vi åker iväg
till t.ex kalmar och linköping för att shoppa, då blir det ibland att jag hittar mycket,
och då får jag det jag egentligen behöver mest.
det är så att mina gamla kläder är alldeles för stora(och fula..)
-men jag måste väl få göra om mitt rum nån gång?
det behöver man ju inte vara rik för att göra precis.

» är du bortskämd?
nej det tkr jag väl inte,
men det är väl oxå lite en åsikt från person till person egentligen?
jag får det jag behöver bara, mer är det inte.

» har du något favorit program på teve, isf vilket?
inget som jag tittar på varje dag, men om jag kollar på ngt så
tkr jag mest om Scrubs och programmen på MTV, speciellt The Hills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0