jävla gris-spruta! :(

jävla gris-spruta! :(
tog ju somsagt den där jääääääävla sprutan igår, och dom sa att jag inte skulle bli sjuk,
men OM jag blev sjuk skulle det bara vara litelite låg feber oså.
igårkväll kunde jag först inte somna för jag frös så mkt,
hade sovtröja & sockor, ett täcke & två filtar, PLUSS en värmefilt.
inatt vakna jag av att jag trodde jag skulle dö förfan, hade över 40graders feber, höll på att kräkas
och allting bara snurrade. började frysa och skaka sjukt mkt,
när jag tillslut lyckats gå på toa och kom tbx till mitt rum,
så blev det ännu värre, kunde inte lägga mig ner, vene varför
försökte ropa på mamma och jag trodde jag ropade jäääättehögt, men klart inte,
så jag fick sitta där tills jag däcka totalt

som tur är så hade jag bara 38.5 imorse, tog en panodil och sov lite till
mår bättre nu, lite ont i lungorna och huvudet & lite trött, men inget farligt :)
har precis fixat frukost, jordgubbsté och ost&gurk mackor, niiice
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0