7november -morgooon ppl :D

Vaknade precis, så ska gå och duscha och göra hårinpackning snart :)
kollar nu på fairly odd parents på nickelodeon, jag hatar det programmet!
morr, men jag orkar inte byta kanal för dosan ligger där borta *pekar* :(
skulle äta flingor, men jennie ringde så flingorna blev mjuka, usch
men jag är på väldigt bra humör ändå, det är bråååå

ska va med jennie agnes jonsson & calle sen, niiiice(y)
men nu ska jag göra ett test för jag har tråkigt,jajajajaaj
puss apor och kannibaler



kollade på annies bilddagbok, och hittade massa gamla bilder
(
klicka på dom för att se större)

HAHAHA lite skillnad på mig kanske? (a)
 
                          saknart gör man iaf!



några bilder från när jag jennie annie lizzie julia §
var på liseberg i sexan, gud vad jag saknar den dagen!
Kan säga att utan dom tjejerna,
hade jag inte varit den jag är idag,
och jag hade aldrig haft så roligt alla år.
Går inte beskriva hur underbara jag tkr dom är.
Jag kommer alltid älska dom så sjukt mycket!
  
  


avslutning i sexan, en dag man aldrig glömmer!
tror nog aldrig jag gråtit så mycket
fredag den trettonde


Kommentarer
Postat av: beata

Snacka minnen, kmr som sagt aldrig glömma skolavslutningen när ni sluta, fan va vi tjöt!

Saknar förr som in i :/

2009-11-08 @ 16:10:18
URL: http://beataljung.blogg.se/
Postat av: aannieduvet ;*

minnen som gör en allt annat än ledsen,

älskar dig§

2009-11-10 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0