6november

typ skola först, försov mig liiite, några timmar typ ehhe (y
en lektion, sen lunch en timme, fint
skulle typ ha slöjd, ceeeeeppppppppeeeee
hände skit somfan, så orkade inte va kvar
jag & jennie drog, träffade dennis, osen kom agnes
sen typ blablalblaallalala

var iaf med jennie, och kunde inte blivit bättre!
ungen är ett levande psykbryt, somnar och stirrar,skrämmer mig på riktigt ibland,
och säger efterblivna saker jämt,
men det är nog just därför hon gör mig så jävla lycklig oxå§
fifan, jag håller ju på och rensar rummet, så vi läste ngn gammal dagbok,
och hittade sparade tidningar från när vi startade protester i skolan från 6an,
garvade förjälva mkt vill jag lova! xd
senare träffade vi calle, så var med honom :)
han skämde ut sig på corner HAHAHA
som vanligt sjukt kul med dom ;*
puss!


bild från i somras typ, haha vi har ju helt bytt hårfärger nu!;)
jag älskar dig mest jävla mobboffer§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0