5 november.

igår blev det jennie & amanda, läääänge sen sist!
vi kollade på film och snackade :)
sen drog amanda, så jag & jennie gick o mötte jocke & linus
drog till coop, sen hem till jocke & kolla på film
fyfaan va läskig den va, trodde jag skulle dö :(
runt elva hämtade mamma mig  & jennie (y
;*

idag är jag sjuk, det suger verkligen
mår som ett as, förkyld och huvet typ..sprängs
dessutom ska mamma ringa min läkare, tog ju prover
för några veckor sen, men visade inget speciellt
så nu ska hon typ kräva att vi ska få göra fler undersökningar, blöööh ;(
aja, puss!


jag saknar annie helt sjukt mkt, men imorn kmr hon äntligen hem (L)


Kommentarer
Postat av: amanda

älskar eeeeer ;*

vi var cp när vi var små omg :o hahhaha

<33333

2009-11-05 @ 14:33:21
URL: http://aemaendea.blogg.se/
Postat av: aannieduvet ;*

har saknat dig nåt sjukt älskling§§

2009-11-10 @ 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0