25 november

igår;
vaknade med jennie runt nio, vi gjorde oss iårning och drog till skolan
orkade dock inga lektioner, bara snackade med folk och drog till stan o köpte cigg
runt halv fyra kom älskliiing nathalie & sara till stan :D
snacka lite med dom oså, sen drog jag jennie rasmus & albert hem till rasmus, vene vad vi gjorde xd
gick till coop för & möta calle nenne sara linnea,
och senare kom även agnes & amelie :)
gjorde typ massa höhö
runt nio drog typ alla utom jag nenne sara calle,
så vi typ gick runt lite haha
när calle drog så höll vi andra på o frysa ihjäl, så drog till lilljohan en stund
kom hem till linnea..veeneeeee va klockan var xd
när vi skulle sova så gjorde linnea massa jävla skuggor i taket så jag & nenne typ dog,
hahahah fyfaaaan så snyggt
blabafbngfoklkj puss

idag orkar jag inte skola, hejhejhej har cpryck :)
jennie sitter här brevid och är hes hueheuheuheuehueheuheu peddounge§
vi ska träffa dom andraaaaa sen, hajdouuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0