1 november

- ny månad, med nya problem.

igår var jag med jennie agnes sally calle jonsson och hannes :)
vi gjorde typ..något haha
kul vare iaf!
jag & agnes sov hos jennie ;*


vakna upp med mupparna runt två, fett trött (n)
drog hem till mig & kolla på ifk - aik
ifk klantade sig och aik tog guldet, tungt äre kan jag lova
orkar inte va dålig förlorare nu, så grattis.
älskar ändå ifk, och kommer alltid göra oavsett vad!
agnes drog hem efter, så jag & jennie nörda data och kolla film typ
sen drog hon hem
härlig helg! (trots att gnagarsvinen tog guld..)
puss


Kommentarer
Postat av: SUCIO ♥

Hejsan!

Har precis lagt ut lite Modellbilder, skulle bli glad om du kollade & kommenterade! Pussar SUCIO ♥

2009-11-01 @ 22:29:33
URL: http://sucio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0