she like banaaaaaaaanas

först skooooola, kom lite mkt försent kanske (a)
slutade vid 12.50, jag jennie carro drog hem till carro!
fulade oss asmkt, typ sminkade oss skitmkt och spelade in fjortisvideo haha ;)
rasmus & albert kom, oså drog vi till staaaaan
orkar inte skriva massa, asvkalkgjfakbhj kul hade vi!
HAHAH när jag jennie carro rasmus var hos carro så fick vi värsta cepet,
rasmus satt o läste massa skit som carro hade skrivit och jag höll verkligen på att dö xd
"jag har börjat få känslor för ******, ska fråga på honom på lunchrasten!"
HAHAHAHHAHA helt jävla sjuk
jajaja nu ska jag ringa lilla gubben osen ska jag soooova!


                                                                                                                      D
iiiCKLiiiiiCK!


en av fjortisbilderna, HAHA förjävla skamligt!;)
varsågod bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0