saknar det förjävligt


3pieces, vet inte vad jag ska säga. denhär bilden väcker så sjukt mycket känslor.
är så lycklig för alla underbara dagar vi haft tillsammans,
men blir så jävla ledsen när jag tänker på att vi sakta börjat glida isär.
jag saknar våran vänskap något otroligt, det har alltid känts som om vi hör ihop vi tre,
har aldrig räknat er som någonting annat än två systrar till mig.
alla våra minnen gör mig glad när jag är ledsen,
precis som ni alltid gjort.
well, jag kan inte annat än att hoppas på att vi får upp kontakten ordentligt igen
jag älskar er något otroligt ska ni veta!

sommaren 2009,
jag saknar den något sjukt.
jag saknar att vakna glad varje morgon,
att somna lycklig varje kväll.
saknar att bada, sola, bara springa runt i shorts och bikini,
att ha vattenkrig.
jag saknar alla mysiga kvällar,
då vi bara skrattade, badade, bara var.
men mest av allt saknar jag alla människor
som gjorde min sommar värd att minnas.
allt det underbara folket som fick mig glad,
och fick mig att känna att det finns för mycket glatt,
för att nånsin behöva vara ledsen.
alla dagarna med allt folk, det är dagar jag aldrig glömmer
önskar att allt var som på sommaren.
att alla var sådär glada, alla var sådär underbara
och att varje dag kunna se fram emot nästa.

jag hoppas att vi allihop ses nästa sommar igen,
fram tills dess får jag fortsätta minnas
nästa år blir det nya minnen
jag älskar er allihop!


Kommentarer
Postat av: eliin

du är inte den enda som saknar sommaren 2009 hörrödu! <3

2009-12-16 @ 15:39:08
URL: http://eliiihnj.blogg.se/
Postat av: beata

Å herrejävlar, allvarligt tjuter jag nästan när jag ser bilden.

Texten är verkligen så sann som du skriver, ni var som mina systrar o vi pratade om allt.

Saknar de så otroligt, men på nåt sett känns de som om de aldrig kommer kunna bli som de varit förut.

Men bara för de behöver man ju inte glömma varann,

för ni två kommer alltid vara bella o jennie, dom bästa kiwi o mango som finns.

<3

2009-12-16 @ 17:14:20
URL: http://beataljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0