måndag in my asssss

well, har fortfarande inte fått tillbaka min dator (morr!)
igår var det..söndag ehhe
då var jag med jennie rasmus & carl trorja :)
dom är cepe men jag älskar dom ändå!

idag var det först skola,
försov mig liiiiite kanske (a)
domdär jävla sömntabletterna jag fått för att
kunna sova (vad annars?) gör mig helt drogad alltså,
första lektionen jag kom var kl 12.30, bra jobbat (y)
jag hatttttar att det kommit snö nu!
hur i helvete ska jag kunna ta mig till och från skolan,
utan att bli sönderbombad med snö? :( morrr
aja,var med jennie & carro efter :)
vi drog till stan oså, sen till atlet o mötte dom små pöjkarna ;)
hem till fjolljocke, alla hade typ cepe
kollade lite film (och misshandlade fjollan) innan vi drog hem

                                                                                                 pangpuss och konstigkram
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0