JULAFTON -hyfsat lång text nu, sorry!

god jul allihop!
jag vaknade av massa sms från folk som önska mig en god jul, hih
lite senare kom jennie hit, vi kollade på "kalle anka" & underbara "kan du vissla johanna" !
sen drog hon, och jag åt julbord med mamma, pelle, nathalie & maj-lis :)
efter det så var det julklappsutdelning, jag fick faktiskt en hel del,
trots att mamma sagt att jag inte skulle få mer :D
jag har ju fått det mesta i förväg;
soffa, spegel, nytt sminkbord,"lysris", kuddar,smink,matta,mobil,
t-shirt jacka och sängsaker från blåvittshopen,
och massvis av andra kläder, skor och smycken!

(menmen, mina föräldrar är för söta &gav mig ännu mer idag :)
slänger upp lite bilder,
ska skriva vad jag fick idag oxå, hihi!
)

senare på kvällen gick jag ut och mötte jennie & nenne,
vi gick och sjöng julsånger och hade det fiiint!
när jag följt båda hem, så gick jag och mötte jesper
fyfan va störd ungen är, höll på att dö av garv
fick en üüüübersöt gosedjurs-gris av han oxå, 
den heter Runar och är min nya stora kärlek! ;)

av familjen har jag fått;

x rosa mysdress -Lindex
x deodorant&shampo -LdB
x
tre påsar med olika julskum (ja, jag äääälskar det!)
x body butter -dermalogics
x sötrosa nagelack -Viva La Diva
x
liten parfym -Beckham
x parfym & lipgloss -Kylie Minogue
x mascara -Tiara
x örhängen -baglady
x
ögonskuggor -Viva La Diva
x
stringtrosor
x skiva -Kelly Clarksson
samt en summa pengar in på kontot :)

fick ju dessutom somsagt sammanlagt 2000kr igår.
för första gången på flera år har jag mått bra på julen,
och jag är helnöjd med min julafton!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har en veckans blogg i min blogg http://guldvivan.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-tavling.html#comment klicka för att komma till tävlingen :)

2009-12-26 @ 21:52:07
Postat av: E l l i s

Fin blogg! :)

2009-12-26 @ 23:18:06
URL: http://elliinorljung.blogg.se/
Postat av: E l l i s

sv: hah, tack :)

2009-12-27 @ 21:35:51
URL: http://elliinorljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0