armbandsurklockanfemOclock

nu har jag suttit lääännngggeee och försökt få till designen precis som jag vill,
men eftersom det inte blir exakt, så gjorde jag den istället enkel :)
nu kommer jag definitivt inte orka hålla på att ändra på ett tag,
även om det är förjävla kul ;)

iallafall,
jag har inte skrivit på några dagar nu,
men har haft det priiiima ballerina ;)
jennie sov hos mig igår, och denna natt spenderade jag hos henne!
blev väckta tiiidigt av casper & melwin (hennes hundar),
mene ah det var väl egentligen bra det hah.
vi gick och mötte rasmus på kvantum, oså kom även albert :)
mötte carro & lucas, hem till carro för att kolla film.
sen drog jag jennie rasmus albert till coop,
osen åkte jag hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0