28-29 augusti

igår vardt först skola, sugkuk. :)
jag & jennie fick vänta på agnes i typ en timme efter, hööhh.
senare åkte jag & jennie till a-rum,
kräftfiske! :D
drog ner till stranden där hannes, sabina, zack, pappa,
pelle, peter och janne
väntade.
gryyymt kul vare !
på natten gick jag, jennie och hannes in dit alla bor (säger man så?xd)
och blev typ halvt ihjälskrämda såfort det kom en människa, (y
bland det läskigaste jag nånsin varit med om var nog katten vi såg igår,
fet jävel med ett pyttelitet människoansikte :o usch va läskig den var.
gitarr & sång hela natten typ, sen frös jag och jennie halvt ihjäl (y)
trängde ihop oss under en liten filt och somnade.

idag blev vi väckta runt kl 06.00, jag såg ut som en tomte xd
åkte till maj-lis och sov där, i varsin varm sääääng. efterlängtat :') hah
marknad i hultsfred med mamma & jennie idag, tvärskoj !
massssa fula människor som vi mobbade, gash va kul vi hade
"där borta!"
"vadå där borta?"
"ja, DÄR borta!"   HAHA vikka töntar xd
såg även "partygirl", en utvecklingstörd kille, stackarn, haha
J; "han ser ut som *****!"
i; "HAHA va ful han va!"
killen(till sin kompis); "va snygga dom va!"
HAHA kissa nästan på mig
ngn kille; "vill ni köpa lotterrrrrr?"
i&j; "nej."
så gick vi utan att ens kolla på den stackars killen, haha (a
hela dagen var verkligen sjukt rolig!

nu ska vi va med agnes mårten & rasse :)
jennie sover här inatt, då blire ansiktsmask och film
puss !












Kommentarer
Postat av: Lina

hej igen, jag har bara några frågor om du orkar svara? :)



1. du har en bild på dina ögon, har du lösögonfransar? annars, vilken mascara använder du?

2. vill fortfarande veta om du använder löshår, om inte så hur sköter du om ditt hår?

3. vart köper du dina fina kläder?

4. vem har gjort designen du använder på din blogg? jättefin!



kram :)

2009-08-30 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0