skriver av mig.. ;KLÄDPANIK ?!


vet inte hur många olika outfits jag provat idag,
har hållit på i över en timme, men inget passar.
har en såndär dag när jag känner mig tjock och ful i allt,
när allting får hela kroppen att se enorm(are) ut,
alla tröjor gör en till bred planka och alla byxor gör att röven
antingen försvinner eller är som en jävla ladgårdsvägg.
en typisk dag när jag vanligtvis brukar lägga mig under täcket
och vägrar visa mig på minst en dag.
men det kan jag inte, inte idag.
måste börja ta tag i mitt självförtroende,
jag måste försöka bygga upp det hur svårt det än är,
för snart är mörkret här och då är det försent att försöka,
då vet jag vart allting tar vägen igen.
jag kan inte gömma mig varje gång jag känner mig äcklig och tjock,
det går inte längre, jag får inte göra om det mer.
jag hoppas bara inte att alla andra ser mig som jag själv gör,
isåfall låser jag in mig på heltid.
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du så dåligt självförtroende?

du är så jävla vacker izabelle.

jag följer din blogg varje dag, ser bilder på dig och känner en extrem avundssjuka inuti.

du är idealtjejen, en sån som får alla killar.

fin kropp med snygga ben, fin rumpa, stora bröst, vackra ögon, fina läppar, hela ansiktet är vackert och håret är perfekt.

du borde ta åt dig av vad jag säger, för jag menar vartenda ord ska du veta gumman lilla.

jag själv är ingen direkt snygging haha. jag är överviktig, har inget speciellt, inga bröst att dö för precis, och ingen sexig stjärt och inget ansikte man lägger märke till.

jag skulle göra allt och lite till för att bara få en tiondel av din skönhet izabelle.

var nöjd med dig själv för du är en av din finaste jag någonsin sett!

2010-10-18 @ 10:40:14
Postat av: Anonym

Jag håller helt med männsikan ovanför!

Jag ser dig ganska ofta, både i skolan o här i din blogg och varje gång tänker jag på hur förbannat vacker du är! Är verkligen hur avundsjuk som helst på ditt utseende. Jag har inte heller något självförtroende att jubla för, det kan man verkligen inte säga. Visst jag tycker väll att min kropp är helt okej och så, men jag vet hur du känner. Jag är en sån som "är ganska duktigt i skolan", (plugghäst skulle du nog säga)o hur många killar gillar det då? Ingen, ingen verkligen. Lixom hej jag fyller snart 15 och har aldrig haft någon kille. Inte som räknas i alla fall..

Sen har jag förstått att du har det svårt i skolan och så, det förstår jag också hur det är, min lillebror har det väldigt svårt i skolan också och det går ut över familjen och mej.

Känner att det handlade lite mycket om mej där men det var inte alls meningen, börja ta åt dig av det bra folk säger till dig för du är verkligen vacker izabelle!

jag skriver inte min blogg för jag vet att du skulle känna igen mej och jag känner att jag inte vill det just nu..

2010-10-18 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0