pojkvänsdepp? (blir mycket att läsa för er nu, haha)



svar;
jo det är mitt ex, agaton. adå han är jättegullig :)
alla fina killar? nej. vet jag någon fin person nu? ja.
för ful tror jag knappast att du är, feg däremot är det lätt att vara.
haha populär kan jag ju inte svara på, jag vet ju inte vad dom tycker och tänker precis,
men visst har jag många killkompisar och folk som är lite efter mig. (dock är det stalkervarning på vissa vilket skrämmer mig..)
jag förstår inte mig inte på många tjejer, vad är det som är så annorlunda med killar?
skrämmer det er att dom har en kuk, för det är ju den enda direkta skillnaden på killar & tjejer?
många tjejer tycker det är pinsamt att sporta osv när killar är med, men det är väl bara att.. go for it?
ännu fler kan inte äta godis inför killar, men haha jag är godisgris så in i helvete, bara ät det är ju gott?
och jag får dagligen höra hur "pinsamt det är att äta mat när killar är med", vilket är det absolut töntigaste jag vet om jag ska vara ärlig. visst jag är inte alltid jättestor i maten, men är jag hungrig så äter jag som en jävla häst kan jag lova er, vare sig det sitter tjejer eller killar vid bordet. och jag vet inte hur många tjejer som sitter och påstår att dom inte är hungriga när det låter som en jävla jordbävning från deras mage, hur fånigt är inte det? är jag hungrig så säger jag det rätt ut och nästan tjatar om det tills jag fått äta något.
hur jag kan ha många killkompisar?
well jag vet inte, men jag kan säga vad många killar sagt till mig,
att jag är annorlunda, inte som alla andra tjejer.
kan kopiera vad en kille skrev till mig;
"du är så jävla konstig, fast på ett bra sätt. annorlunda från alla andra tjejer som bara leker fulla på fester, knullar runt för status & har typ anna anka eller paris hilton som förebild. och du behandlar inte killar sådär konstigt som dom flesta tjejer gör. du är lixom en sån man kan se sitta i soffan med tio killar, en bärs i handen och skrika åt hur dåliga fotbollsspelarna är i pågående matchen hahah ;) du har idiotiska idéer, kan börja prata om random saker, har alltid snabba svar på allt skit folk säger till dig, står för dina åsikter och tar hellre ett bråk än viker dig. du är allt annat än normal, men det är oxå vad jag (och självklart andra killar) gillar med dig. du är så jävla skön bella. visst du är väl tjejig oxå, gillar tjejiga saker som kläder o smink, men du lägger inte ditt liv på att fixa dig och se snygg ut. du har gått ut flera gånger i mjukiskläder, ofixat hår och osminkad, och har t.o.m lagt upp bilder på dig själv ofixad på din blogg där hela sverige kan se dig. hur många tjejer är såna nuförtiden? inte många. vet inte vad jag mer ska säga, du är bara så jävla underbar & skön och jag älskar dig vännen!"


måste bara skriva en sak om pojkvänner oxå;
tjejer verkar mer och mer desperata efter att ha en pojkvän, men varför?
visst det är mysigt att ha någon att mysa med, någon man tycker om och som man vet tycker om en oxå.
men det kommer väl ändå när det kommer, och det är inget måste att ha en pojkvän?
jag har absolut inget emot att vara tillsammans med någon, men jag måste erkänna att jag älskar att vara singel, då har jag mer tid för mina vänner och saker jag gillar att göra.
jag tycker, precis som nästan varenda människa, att det är skitmysigt att vara tsm med någon,
men jag letar inte ihjäl mig efter en pojkvän. hittar jag någon jag tycker om så är det klart man gör ett försök,
men jag väntar inte på någon, och jag kämpar inte för något som inte är någon idé till.
det verkar ha blivit som ett måste att inte vara singel, så jag bara undrar vafan det är för fel på att vara singel?
slipper vara instängd i ett förhållande, slipper bråk om att du varit med den & den personen, man behöver inte höra massa rykten om att den andra är otrogen mot dig, eller bli lurad av lögner och svek.
jag har haft dåligt förhållande, han försökte kontrollera mig totalt, bara bråk slagsmål skrik och otroheter i flera månader, och det enda som hände var att jag gled ifrån mina bästa vänner, blev deprimerad och försökte ta mitt liv, pissa på skolan och åkte in på behandlingshem.
aldrig igen ett sådant förhållande säger jag bara, nu tänker jag bara försöka med någon jag vet är fin.
vänskap först, no matter what.

Kommentarer
Postat av: villintesägavemjagärfördåkmrdutyckajagärcp

saknar du aldrig jesper? garstedt alltså.

ni höll på fram och tillbaka jättelänge ju, typ flera månader? och var tillsammans i typ 5månader, du måste väl ändå sakna han lite?

dom flesta vet att han behandlade dig dåligt, men du måste kommit över det dåliga? ni hade ju bra stunder oxå väl?

och du älskade hans familj oxå sa du väl?

om han skulle be dig om en andra chans, skulle du väl ändå överväga att ta honom tillbaka..eller?

2010-11-02 @ 13:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0