ny kategori; må bra✫

gjorde det efter förfrågan från en läsare,
tänkte prova och se. trivs jag inte med det så funkar ju delete-knappen felfritt.

det som kommer finnas med är;
»mina tankar. bara saker jag tänker på och behöver få ur huvudet. (och ja, jag skiter fullständigt i fall ni orkar läsa eller bara bläddrar neråt, jag skriver precis vad jag vill i min blogg)
»frågor ang. såna saker från er läsare. det är massor som skickar in frågor om hur jag klarat av vissa saker, hur jag tycker att ni ska göra osv, så nu har ni er chans att få ett svar.
»OCH SÅ VIDARE. vafan vi får väl se vad jag har lust att skriva om, vad jag tycker passar in i kategorin och så.

lite Dr.Phil-feeling över det hela, men jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0