Hängde sig i direktsändning

det var nog fan bland det värsta jag läst, fyfan.
Marcus Jannes startade en tråd på flashback där han skrev;

"Har bestämt mig nu för att ta livet av mig genom att hänga mig.
Har testat lite att strypa mig själv och hur det känns.
Tog lite smärtstillande för några minuter sedan (100mg dexofen och 1500mg paracetamol), väntar just nu på att det ska börja verka.

Har satt på min webcam med ett program som gör en dump varannan sekund och slängt upp en ftp där bilderna hamnar, kommer posta IP: Port och inloggningsuppgifter innan jag genomför det."


många trodde inte att han skulle och skrev saker som "du vågar inte, du är för feg" osv.
Klockan 14:05 på måndagen är han förklarad död.
Tycker att detta är så jävla sjukt, om man läser vad folk skrivit..fyfan säger jag bara,
vilka jävla idioter det finns. Stöttar han i att hänga sig själv, det är sinnessjukt.
Detta kommer ju troligtvis trigga igång andra halvdeppiga personer till att göra samma sak,
för det är ju så det brukar bli.
Det är så med våldtäkter, mord, kidnappningar, rån,
- och det kommer säkert bli så med publicerade självmord.
Jävligt skrämmande ärligt talat.

Men jag hoppas ändå att detta blir en engångshändelse,
för självmord är aldrig en genväg till bättre mående.
Istället för att må dåligt själv, drar man ner sina vänner &familj i skiten.
Har själv varit där, men det är bara idiotiskt att ens tänka tanken.
Det fega är inte att inte våga ta sitt eget liv,
det fega är att inte våga kämpa mer.



Vila i frid Marcus!



hans 2sista & några andras kommentarer
(har klippt ut och satt ihop bara några st)


foto lånat från expressen


klicka här för att komma till fbtråden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0