det är en så konstig känsla, jag vet att jag har allt jag behöver men ändå saknas något?



jag har världens finaste & bästa vänner som ställer upp i alla lägen.
min familj är världens underbaraste och har stöttat mig genom dom värsta depressioner.
jag har tillräckligt med pengar för att kunna köpa både
mat & kläder och ändå ha över till lite annat.
är inte olyckligt kär och aldrig ensam.
vad mer behöver jag, egentligen? ingenting.

ändå saknas något hela tiden, som ett svidande sår inuti.
varje gång jag hör en fin låt trycker tårarna på, varje kväll innan jag somnar
känner jag en enorm saknad och ensamhet.
kanske beror det på mitt funktionshinder, eller på årstiden? det påverkar ju så mycket sägs det.
eller kanske har jag försökt förtränga något jag borde tagit itu med för länge sen..?
det är dags att börja försöka hålla hårt i mig själv nu, för jag vägrar falla lika hårt en gång till.

Well, I couldn't tell you
Why she felt that way? She felt it everyday
And I couldn't help her
I just watched her make the same mistakes again

What's wrong, what's wrong now?
Too many, too many problems
Don't know where she belongs
Where she belongs

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ja, de tror jag med.

Vart kommer du ifrån då?

2010-10-21 @ 16:16:57
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: olliz

jag förstår nte vad som händer..

vi har inte snackat på 2 månader eller något sådant.

du får ta o ringa mig någon kväll nu!

bara kolla läget, fan jag jag saknar allt med dig.



du får ringa och prata om dethär om du behöver,

det kanske känns bättredå..

ditt val.! vill bara att du ska veta att jag

finns här för dig.

jag älskar dig så mkt!

2010-10-21 @ 16:28:19
URL: http://thewayithurts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0