K-ä-r-l-e-K, 280311


Kommentarer
Postat av: linda

asså.. förlåt om jag verkar efterbliven, ifall du redan berättat det, men, varför hamnade du på behandlingshem, ville dö, o kom hem med all detta skit?.. undrar verkligen det varje gång jag läser din blogg, eller typ får höra att någon mår skit..

vet inte varför men du finns typ alltid med i mina tankar typ, inte för att jag har sett dig ngn gång lr känner osv.. men bara undrar!.. o:

o älskar din blogg & ditt utseende, du är vacker! =)

2011-03-29 @ 19:09:40
Postat av: Josefine Andersson

åh tack så mycket :)!

säger detsammma, söta bilder!

2011-03-29 @ 20:47:09
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: klara

åhh jag har velat veta jätte läng hur man gör dom där bilderna på den första bilden, kan du inte berätta hur? :)

2011-04-11 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0