så vare ju det här med att sova ja..

felix blev nattgäst här, men stackarn har ju så jävla ont i halsen
så när han äntligen kunde somna fick jag självklart världens hosta, så istället har jag nu erövrat min systers säng så han ska få sova ordenligt. hennes säng är oskön något så dant och jag får ont i arslet av att sitta här, men skitsamma jag är verkligen helt galet snäll idag.

tror dock att jag själv är påväg att bli sjuk, igen. halsen,lungorna & huvudet är inte på min sida,
dessutom är jag helt seg i hela kroppen. moget.
ska fixa lite med bloggen nu, L A T E R ! (och jag fixar på en annan blogg så ni inte tror jag är helt braindead när ingenting nånsin ändras!)


Kommentarer
Postat av: elin

hur går det med rökandet som du skulle sluta med? :)

Hoppas det går bra.

2011-01-07 @ 19:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0