ibland får jag också nog av de idioter som finns




vet inte om jag ska skratta eller gråta, och kan inte heller bestämma mig för om jag ska kalla dig patetisk, irriterande eller en förbannad jävla äcklig snorunge.
för det första; jag är tillsammans med felix för att det är han jag vill ha och ingen annan. så när jag redan har världens finaste pojk, vad finns det då för anledning att hålla på med andra? jag skulle aldrig i hela mitt liv vara otrogen, och det vet felix om.
för det andra; han då påstår att jag är "otrogen" med, i jacka och keps, det råkar vara min lillebror ditt jävla stolpskott.


tänk lite innan ni kommenterar, tack :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

så jävla rätt bella!

haha fyfan så körda en del är alltså.

superduper fin header och design och allt de dära.

you go girl! <3

2011-01-11 @ 08:31:46
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0