Dag 15 – Mina drömmar

För ett år sen drömde jag om att aldrig vara ensam, att slippa min ångest, slippa leva på det sättet, att ha psykisk styrka och stark självkänsla. Jag drömde om att få uppleva äkta vänskap i mängder, kärlek på riktigt och jag drömde om att hitta lyckan.

Nu har alla de drömmarna blivit min verklighet.
Jag hade det inte så dåligt då egentligen, jag behövde bara öppna ögonen och inse att;
för varje dålig sak i livet finns det tio bra.


Nu drömmer jag om att få se dom jag älskar lyckliga, att inget ska hända dom och att dom ska få känna alla dessa galet underbara känslor jag får bära med mig varje dag. Om vi ska ta några framtidsplaner för mig själv, så drömmer jag om att bli brandman, att adoptera barn som behöver mig och att bli rik så jag kan skänka massor utav pengar &sedan åka till fattiga byar osv.
Jag låter som värsta Miss America just nu känner jag, men det är mina drömmar; Att hjälpa andra.
För jag vill helt enkelt kunna somna varje kväll med tanken på att ha hjälpt någon annan, den känslan är den bästa av alla.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur gör du för att de ska se ut som att de är flera av dej på bilden,och att de ser ut som att du står på vitt golv elr hur man ska säga :P och att de är precis vitt runt om asså att du har lykats få bort allt i bakgrunden som va på bilden innan :) (är dålig på att förklara men hoppas att du förstår hehe) :) Kramar

2011-01-11 @ 00:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0