Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

I min handväska
Denna blir snabb och enkel eftersom jag i stort sett aldrig använder handväska.
Men gör jag det så har jag oftast pengar, mobil, vatten/festis, lypsyl, tamponger och ibland kamera.
Det viktigaste ungefär ;)

Den här veckan
Vad ska jag säga?, allt har gått uppochner, men det är lov och allt är underbart vafan. haha

Vad hade jag på mig idag?
Jaaaadu, klädde nyss på mig. Innan har jag gått runt i sovtröja och trosor hela dagen hah. Men nu har jag iallafall dragit på mig byxor, bh, vanlig tröja och strumpor. Gött.


bildlöst tråkigt inlägg så ni får ursäkta, kände mig bara tvungen att ta igen det jag missat haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0