Äckligt dåligt humör, igen.

Så jävla trött på allt och alla, ibland får jag lust att bara sätta mig på en buss, dra lååångt härifrån och aldrig någonsin blicka bakåt. Just nu har jag inga pengar, men när jag har det då jävlar. Skiter i om jag blir en ensam luffare, allt är bättre än den här hålan. Kan knappt vänta tills jag får flytta härifrån, ska försöka tvinga mammis att låta mig flytta ett år tidigare så jag kan få flytta i sommar..

Äeh tar och går ut en stund eller något, måste lugna ner mig.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Håller med dig bellis, denna jävla stad vi lever i har blivit en katastrof för världen .. den förstör folks liv och tro helt och håller, fuck this town..

du vet vart du har mig hjärtat , jag älskar dig!

2011-01-31 @ 00:26:35
URL: http://nathaliekrauss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0