Tre flugor i en smäll

2a bilden: En bild på ditt naturliga dig.

Har inga bilder på denna datan och har inte hunnit plockat över något från förra hårddisken, men mer naturlig än sådär blir jag inte

3e bilden: En bild på dig och någon från din familj.



4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.

Det där var kanske en timme efter jag kommit ut från behandlingshemmet, där jag hamnade tack vare min dåvarande pojkvän Jesper som gjorde allt för att förstöra mitt liv. Det var en jävligt konstig tid i mitt liv, förstår inte hur jag kunde låta mig själv gå så långt. Menmen ni vet väl vad man säger? Skadeglädje är den enda sanna glädjen, och jag njuter till max av nuläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0