Sånt här gör mig riktigt pissed



Det är jag ju, tyvärr, medveten om. Men det är väl lite han som avgör om han tycker jag är värd han eller inte, om han inte tycker det så gör han slut med mig. Äckliga omogna lilla jävla horunge vill du något så säg istället vem du är så kan vi ju ta det i verkligheten. Blir både ledsen och jäääääävligt förbannad av anonyma fittor som skriver att jag inte är värd pojken jag älskar när det är något jag själv redan tänker varje dag. Skriv dina anledningar till varför och vem du är så kan du och jag träffas, eller det kanske du inte törs?

Kommentarer
Postat av: felix" sjuukt tung" svensson ;)

vafan vet den lilla idioten om vad du är värd eller inte, du är absolut värd mej älskling, till och med lite bättre, jag älskar dej o de kmr jag alltid göra Puss!<3

2011-02-04 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0