Kul att vara svinsjuk, igen.

Yeeeeep har som vanligt blivit sjuk, fyfan måste börja ta bättre hand om mig själv tror jag. Kände imorse att huvudet sprängde värre än irak, och kroppen är så förstörd att benen bara skakar såfort jag försöker gå nånstans. Har kollat febern och den är verkligen en trogen stalker, lämnar mig aldrig ifred. Har dessutom fått tom hosta så det känns som att lungorna snart kommer upp. Kväljningar, illamående, snorig och bara allmänt förjävla hängig. Ibland så verkligen suger det mesta. Tur att Felix kommer hit efter skolan och piggar upp mig lite, det är ju trots allt Alla♥Dag idag.


Det där liknar verkligen mig, förutom tofsarna och jag är typ knallröd i hela ansiktet. Sexy Mama.


Kommentarer
Postat av: Maja

Precis, så är det ju..



Förresten, på tal om ngt helt annat. Du kommer gå i nian när jag börjar på ellen key i höst, så vi kanske ses! :)

2011-02-14 @ 15:23:41
URL: http://majaedelsward.webblogg.se/
Postat av: Josefine

sv: Hehe oj just det , kom på det (a) duktigt av dig som tar tag i skolan även att du har haft det jobbigt! Krya på dig , och lycka till! Kramar i mängder :)

2011-02-14 @ 21:09:03
URL: http://josefiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0