izabelle hjärtar chokladglass

Nu tänker ni "åååh fettiiis som sitter och tjockar sig", men vet ni vad? Man blir lycklig av choklad, av att äta och av att inte bry sig ett jävla skit om hur många gramm man går upp av några skedar gottit. Och ärligt talat, ett tag åt jag inte ett skit knappt (när jag mådde väldigt dåligt psykiskt) och då pendlade jag i vikt som bara den, det tog på kroppen och orken kan jag lova. Nu har jag lärt mig att äta nästan lika bra som förut, jag äter frukost-lunch-mellanmål-middag-kvällsmat och jag äter godis,glass och sånt gott. Ställde mig på vågen för första gången på väääldigt länge och upptäckte att jag gått ner i vikt, så ha-ha där spräcktes era idiotiska myter om att man blir fet av att äta! ;)



Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

jaha jo då kan jag nog förstå det



du har helt rätt i det du skriver! det är något jag oxå lärt mig, visst man blir ju inte direkt fastare i kroppen, men i vikt ökar man inte så farligt, eller inte alls nästan. skulle jag kunna skriva under som käkat godis/fika som en gris de senaste 3 månaderna :)

2011-02-07 @ 17:41:23
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0