hejsan=)

vi har varsitt pannband och bakar en massa muffins, muuummmsssssssigt vaavavava???
bella massera min fot förut, eller nästan, jag fick kramp i foten och hon tog en kötthammare och slog på min fossing.
tro de eller ej men de blev bättre :)
förövrigt så är nog hela köket stökigt efter oss hehehehe busungar ;*
nu tror bella att hon kan baka så hon häller i massa ingradienser som säkert inte ens ska va i smeten.
hon har doggieyyy ögon :p
nu babblar jag på en massa, så ska nog hjälpa till lite, kanske ska städa, det är min grej det!
bella är ju beroende av att ta bilder, så hon kommer nog lägga upp bilder ikväll, vet inte vad vi gör på bilderna, men haha :)
pusshejdå sovgott och godnatt och drömsött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0