Don't wanna think about you, or think about me

Juuust det ja, jag lyssnar på Simple Plan. För nästan två timmar sedan sa jag godnatt till min lilla pojke, vi hade då pratat i 2 timmar, och vi skulle båda sova tidigt. Vad gör jag vaken?
Jag är för pigg, har för mycket saker som snurrar i skallen. Så jag ritar, och det har jag gjort dom senaste timmarna. Eller ska jag säga den senaste dagen? Har kommit in i en såndär jag-måste-rita-för-att-kunna-tänka-klart-period, tror jag.  Spännande, undrar när jag övergår till andra hobbys som att spela piano och obducera möss..

Dessutom är jag oerhört efterbliven just nu, jag har precis sänkt en hel liter juice. Gott tycker magen. Förjävligt tycker blåsan. Detta är vad jag pillat med i en timme, tre halvkluddriga blytersteckningar föreställande olika flickor;


Imorgon, om jag får någon tid över, så ska jag försöka mig på att rita en kille. Oj så spännande, som ett tepartaj ungefär. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: annabengtsson

fint säger jag bara!

2011-02-10 @ 15:21:11
URL: http://annaburhoibegtsson.blogg.se/
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

du målar skit fint izabelle:D!

2011-02-10 @ 20:28:56
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0